Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Na rozdíl od Vás, jsem NIKDY neudělal to, co jsem NIKDY udělat nechtěl.

0 0
možnosti
Foto

J97a62k76u10b 26R80o19t46h

25. 2. 2017 13:57

Takže, aby bylo jasno, plédujete tu tajemně za hnutí, které má tuto posloupnost existence: VV, odštěpení LIDEM, z toho VIZE 2014, nyní ŘN - VU. Sídlo v nemovitosti, vlastněné ruskou ambasádou, předseda strany s pravomocemi na základě vůdcovského principu. 1 poslanec Parlamentu, přeběhlík od Okamury. "Nastává doba vůdců, kteří nekompromisně řídí své strany. Pryč se stranickou demokracií," to jsou slova vašeho fuhrera, pana Zicklera (to je onen tajemný velmistr, muž spjatý s ruskou ambasádou a údajně i s ruskojazyčnou mafií na našem území). Doufám, že mne nebudete náhodně osobně agitovat. Mohlo by to skončit násilím z mé strany. Protože špína se musí zametat.;-€

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
AR

Já mám názor, že politikem je ten, který byl zvolen i do obecního zastupitelstva v dědině. Protože i tam se řeší věci veřejné a to už je z podstaty politika. Bude dobré když autorova strana také bude kandidovat aspoň do obcí nebo měst. Ještě jsem o ni neslyšel.

0 0
možnosti
Foto

J78a20k72u28b 31R95o92t31h

25. 2. 2017 11:28

A vy víte, která to je? Páč autor to říct nechce.:-/

0 0
možnosti
Foto

jakmile začne někdo velkohubě mluvit o národu a vlastenectví, je třeba se mít na pozoru

5 0
možnosti
Foto

velkohubě se opakujete

0 2
možnosti
Foto

jakmile někdo začne velkohubě mluvit o národu a vlastenectví, je třeba se mít na pozoru.

1 0
možnosti
Foto

nejdřív se to neuložilo a teď je to tu dvakrát

0 0
možnosti
Foto

J20a33k92u34b 92R40o80t35h

25. 2. 2017 9:43

Takže - o původu a jiných věcech kolem řádu podivného nechcete nic říct. O jakési marginální politické straně nechcete nic říct. O Konzervativním nacionalismu diskutovat nechcete. Tak co s vámi, studente? No nepotěšil jste mne. A ani já vás nepotěším. ;-D;-D;-D

5 0
možnosti
Foto

Do politiky se chodí proto, aby se měl člověk dobře a dostal koryto. K tomuto účelu jste si asi ale vybral špatnou stranu.

0 2
možnosti
OU
OU
ZB

Milý Romane,podobné sekty jako ta Vaše mají pouze dvě skupiny lidí.Tu menší nahoře,co inkasuje peníze a tu druhou větší,která jim dělá "užitečné idioty".Mám s podobnou sektou osobní zkušenost,také jsem byl kdysi dávno chvilku "rytíř",tu organizaci zde jmenovat nebudu.Třeba to jednou pochopíte,zatím se nacházíte ve stádiu fanatismu a jak známo s fanatiky nemá smysl diskutovat.Přeji hezký den a brzké procitnutí....

3 0
možnosti
ZB

K těm Vašim "rytířum" by se klidně mohl přidat i Hitler,Mussoliny a spol.Také konzervativní nacionalisté vyznávající stejné hodnoty jako Vy.Jen tak mimochodem,na rytíře si hráli i příslušníci jednotek SS...zkuste si o tom něco načíst.

5 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1746x
Nikdo nemůže udělat všechno ale každý může udělat něco. Mým posláním je komerční bezpečnost.

Jsem bratrem v Řádu strážců koruny a meče krále železného a zlatého.

Roman Vitouš

Seznam rubrik