Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Včerejší díl jsem viděl. Vy jste to špatně pochopil jako konfrontaci hetero a homosex.párů.

.

Ale tak to nebylo. Bylo to srovnání bezproblémové rodiny s rodinou, která má spoustu problémů, od finančních, přes vztahové až po výchovu dětí. Navíc tam kromě manželů společně s nimi žila matka a sestra manželky a otec manžela.

.

Jinak pokud tento pořad považujete za debilní, tak proč se na něj díváte? Já se půl napůl na tento pořad dívám společně se ženou. Bereme to jako relax, pokud nemáme zrovna lepší program. Příběhy běžných lidí, pravda do jisté míry režírované štábem. Musí se to brát s rezerou.

1 0
možnosti
Foto

J84a31n34a 12M52a15j10o92v49á

15. 3. 2017 23:17

Ale jděte, vždyť je to právě ja jenom Výměna manželek.

1 0
možnosti

Taky se mi v televizi ledacos nelíbí. Vlastně skoro nic. Ale kdybych kvůli tomu měl vždy vyplodit článek na blogu, tak bych to ani nestíhal. Není jednoduší přepnout a nezavzdušňovat se ?

1 0
možnosti

Sice jsem neviděl, ale proč by to dvěma holkám nemohlo fungovat líp než nějakému pitomci popř. blběně?

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

já na to nekoukám a pochybuji, že jsem o něco přišel

9 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS