Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J66a62n 92B55u75r17d69a

2. 4. 2017 15:08

Tak to gratuluji.

0 0
možnosti
OU
ZB

Kvuli jedné ceduli?Tak v Děčíně už vládne islám?;-)Všude je dost nápisu v angličtině,ne každý turista umí česky,proč jim nepomoci.Mám se kvuli tomu cítit jako v cizině?Pokud by už mi něco vadilo,tak plno nápisu v azbuce ve Varech,nebo čínské znaky na dresu Slavie.To vás jako "vlastence" asi zase tolik nebere...ted si vlastně uvědomuji,že jako kluk jsem fandil týmu,který má ve znaku nečeské zvíře a nečeský název.To jsem už tentkrát "zradil"?Pokud jde o tu anonymitu,brzy chystám nový blog,tak mě jistě poznáte...

0 0
možnosti
ZB

Připomínáte mi malé děcko.Docela si Vás dovedu představit jak u toho vzteky dupete nožičkama a válíte se po zemi....Vy se tu necítíte doma?A to jako proč...?

1 0
možnosti
OU
VK

Já chci a chci a chci!

To byla hezká pohádka.

2 0
možnosti
OU
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1746x
Nikdo nemůže udělat všechno ale každý může udělat něco. Mým posláním je komerční bezpečnost.

Jsem bratrem v Řádu strážců koruny a meče krále železného a zlatého.

Roman Vitouš

Seznam rubrik