Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co mi vadí na nekouření v hospodách?

Jsem odnaučený kuřák. Chci se s Vámi podělit o to, co mi na budoucím nekouření v hospodách vadí. Na konci tohoto příspěvku poradím těm, kteří mají zájem, jak přestat kouřit. Je to velmi prosté.  

Bydlím v patnáctitisícovém městě a tento týden jsem se sešel s majitelkou restaurace. Provozuje klasickou hospodu, kam se chodí  " Na Jedno."  Nedalo mi to a zeptal jsem se na EET...

Když pominu sprostá slova adresovaná na naší poslaneckou elitu, tak závěr byl takový, že EET až tak velký problém, jak to před spuštěním vypadalo, nebude. Co však bude podle mé známé likvidační, je zákaz kouření v hospodách. Když jsem se podíval po stolech, tak jediný, kdo zrovna nekouřil byl pingl u výčepu.

No a co vadí mě - nekuřákovi na zákazu kouření v restauracích? Ztratil jsem tímto demokratickou možnost volby zvolit si restauraci takovou jakou zrovna budu chtít. Když jsem si chtěl zahrát mariáš, tak mi to kouření ani nevadilo. Když jsem se chtěl najíst s partnerkou, tak jsem si svobodně vybral nekuřáckou restauraci. Nepotřebuju, aby mi někdo z těch nadlidí ve sněmovně pomáhal s mým rozhodováním.

A ta rada s kouřením a jeho odnaučením?

Nevěřte nikomu, kdo Vám bude chtít napíchnout ucho, nabízet super žvýkačky, nabízet spreje a náplasti. Chtějí Vaše peníze. Věřte sami sobě a až se SVOBODNĚ rozhodnete přestat kouřit, tak to prostě jenom udělejte.

Anebo prostě nepřestávejte.

Roman Vitouš

Autor: Odstraněný Uživatel | neděle 22.1.2017 22:33 | karma článku: 35,40 | přečteno: 1507x
  • Další články autora

Odstraněný Uživatel

Operace hlasivek, plácání po zadku a Řád národa - vlastenecká unie

Od dob co podnikám jsem měl jeden velký sen - jít si s nějakou nemocí odpočinout do nemocnice, koukat se jak čas hezky pomalu plyne, číst knížky a zkusit si plácnout po zadku tu nejhezčí sestřičku z celé nemocnice.

1.4.2017 v 22:10 | Karma: 14,96 | Přečteno: 679x | Diskuse| Politika

Odstraněný Uživatel

Výměna manželek na Nově

Každá celoplošná televize má své programy a Výměna manželek má svou nezastupitelnou roli v sekci debilní zábavy. Dnešní Výměna byla o to stupidnější, že vyměňovat se za peníze chtěly manželky tři a jeden manžel.

15.3.2017 v 21:19 | Karma: 37,33 | Přečteno: 2338x | Diskuse| Politika

Odstraněný Uživatel

Podomní prodej v televizi

Většina, možná všechna města mají ve své vyhlášce zakotveno zákaz podomního prodeje. Nějak se však zapomnělo tento prodej zakázat v médiích, konkrétně v televizích.

12.3.2017 v 9:33 | Karma: 25,97 | Přečteno: 972x | Diskuse| Politika

Odstraněný Uživatel

Proč jsem vstoupil do politiky a za koho kopu?

Nikdy jsem nechtěl být politikem. Nemám rád, když někdo plácá hodinu něco k problému a přitom neřekne vůbec nic. Moje rozhodnutí se změnilo v okamžiku vzniku subjektu, který se hlásí ke konzervativnímu nacionalismu.

25.2.2017 v 8:36 | Karma: 16,99 | Přečteno: 715x | Diskuse| Politika

Odstraněný Uživatel

Proč jsem součástí Řádu strážců koruny a meče krále železného a zlatého?

Někdy před sedmi lety, když už můj život šel tak nějak sám od sebe jsem začal pociťovat touhu být součástí něčeho co by nebylo postavené na materialistických hodnotách.

19.2.2017 v 9:21 | Karma: 20,91 | Přečteno: 1967x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14

Aktualizujeme Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  20:04

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Bizarní logistický hlavolam. Trump by šel do vězení i s prezidentskou ochrankou

27. dubna 2024  19:55

Americká tajná služba má na starosti ochranu prezidenta, ať už je zrovna v Oválné pracovně, nebo...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1746x
Nikdo nemůže udělat všechno ale každý může udělat něco. Mým posláním je komerční bezpečnost.

Jsem bratrem v Řádu strážců koruny a meče krále železného a zlatého.

Roman Vitouš

Seznam rubrik